Asistență Tehnică Video de la Distanță Depanare Centrală Termică
Reduceți distanța dintre dumneavoastră și specialiștii noștri și beneficiați de expertiza și experiența acestora în Asistența video de la distanță, ca și cum ar fi la fața locului!
Oferim suport rapid pentru depanarea centralei termice, ajutându-te să o repornești în siguranță, fără intervenții asupra componentelor interne ale acesteia.
Unele probleme legate de nefuncționarea sau de funcționarea incorectă a centralei termice se pot rezolva direct de către utilizatorul final, fără a fi necesară intervenția la fața locului a unui specialist.
Prin depanare înțelegem repunerea în stare de funcționare a centralei termice în urma unei pene (oprirea accidentală a funcționării) cauzată de elemente care nu țin de siguranța în funcționare a acesteia.
Mai multe detalii legate de Politica de securitate a informațiilor le găsiți aici.
Livrare rapidă în toată țara. Opțional, verificare colet la livrare. Detalii aici.
Poți returna produsele în maximum 15 de zile. Detalii aici.
Plătește cu cardul de rate fără dobândă. Detalii aici.
Asistența noastră ghidată video vă poate ajuta să efectuați orice operațiune pentru a depana centrala termică în cel mai scurt timp.
Avantaje:
✅ Suport rapid și eficient fără a aștepta un tehnician.
✅ Economie de timp și bani pentru probleme simple.
✅ Ghidare pas cu pas de la un specialist.
Beneficii:
✔️ Evită costurile inutile de deplasare a unui tehnician.
✔️ Reduci timpul de întrerupere a încălzirii.
✔️ Primești sfaturi utile pentru întreținerea centralei.
✔️ Reduci costurile și timpul necesar reparației centralei.
Ai probleme cu centrala? Solicită acum asistența unui specialist și repornește rapid echipamentul!
Serviciul de Asistență Tehnică Video de la Distanță pentru Depanarea Centralei Termice îți oferă acces rapid la un specialist care te va ghida pas cu pas pentru identificarea și remedierea problemelor minore care împiedică funcționarea centralei. Acestea includ, printre altele:
- Remediere eroare Presiune scăzută – ghidare pentru realimentarea cu apă.
- Remediere eroare Lipsă flacără – verificare alimentare și resetare centrală.
- Remediere eroare Presostat coș / Coș înfundat – verificare și soluții.
- Remediere lipsă căldură - termostat ambiental defect – verificare și soluții temporare.
- Remediere Condens înfundat – identificare și degajare sigură.
Asistența se oferă telefonic sau prin apel video, fără a implica intervenții asupra componentelor interne sau de siguranță ale centralei. Dacă problema persistă, îți vom recomanda următorii pași pentru o reparație adecvată.
În cazul în care aveți nevoie de asistența video a unui specialist, achiziționați acest produs, numai cu plata on-line sau în avans, prin OP, și veți fi contactat în cel mai scurt timp de un tehnician sau inginer autorizat ISCIR pentru a vă ghida în rezolvarea problemei.
Anumite erori și/sau probleme legate de funcționarea centralei termice pot fi rezolvate de către utilizatorul centralei, urmând instrucțiuni simple din manualul de utilizare al centralei, fără a fi nevoie să aveți cunoștințe tehnice sau scule. Totuși, vă recomandăm să aveți la îndemână: un vas pentru colectare apă și o lavetă, în eventualitatea unor scurgeri de apă, un clește reglabil pentru a manevra un robinet care se mișcă mai greu, o șurubelniță dreaptă și una în stea.
Ce facem:
Prețul include exclusiv următoarele:
- completare chestionar de evaluare și diagnosticare a centralei termice;
- o convorbire video de maximum 15 minute prin: WhatsApp, Google Meet, Telegram sau Skype în care:
-- se identifică problema pe baza simptomelor descrise de dumneavoastră și a erorilor prezente pe display-ul centralei termice sau a LED-urilor de diagnostic;
-- vi se poate solicita efectuarea unor verificări sau teste simple, de exemplu: resetarea centralei, oprirea și repornirea centralei, închiderea sau deschiderea unor robinete etc.;
-- vi se indică cauzele probabile ale problemei și soluțiile posibile;
-- dacă problema se poate rezolva de dumneavoastră, vi se indică instrucțiunile de depanare a erorilor și de remediere a problemei;
-- dacă problema nu se poate rezolva de dumneavoastră, vi se indică cauza probabilă a problemei, soluții de rezolvare și/sau vă programăm pentru intervenția la fața locului a unui specialist;
- completare și transmitere raport depanare.
Atenție! Ce NU facem:
1. NU vă indicăm cum să vă reparați singur centrala, cum să înlocuiți piese de schimb sau cum să dezactivați elemente de siguranță. Nu achiziționați acest serviciu pentru solicitări de acest fel.
2. Nu vă recomandăm să înlocuiți centrala pentru că este prea veche, decât în cazuri excepționale, justificate, unde costurile cu reparația pot fi excesiv de ridicate.
3. Nu vă recomandăm spălarea centralei decât dacă este strict cazul pentru o asemenea operațiune. Unii tehnicieni ”recomandă” această operațiune, indiferent de cauzele problemei.
În cazul în care problemele NU se pot rezolva de utilizatorul final și necesită intervenția unui specialist, vă vom spune care sunt cele mai probabile cauze și câteva soluții de rezolvare, în ordinea crescătoare a costurilor.
În cazul în care sunteți din București sau localitățile limitrofe, la solicitarea dumneavoastră vă putem programa pentru intervenția unui specialist autorizat din cadrul firmei noastre, și veți beneficia de o reducere de 75 lei din costurile de deplasare și constatare. Vă asigurăm achiziționarea piesei de schimb necesară (plata în avans).
În cazul în care sunteți din celelalte zone ale țării unde nu ne putem deplasa, vă vom rambursa până la 25% din prețul afișat.
În cazul în care depanarea necesită o durată mai mare, a doua achiziție a acestui serviciu vă dublează timpul alocat apelului video la maximum 30 minute.
Atenție! Anumite probleme pot fi cauzate de defectarea unor piese care NU afectează siguranța în exploatare a centralei termice și NU pun în pericol utilizatorul final (de exemplu: robinet umplere defect, supapă de siguranță defectă, membrană vas de expansiune spartă etc.) sau care fac parte din instalații sau echipamente care deservesc centrala termică (de exemplu: termostat de ambient defect, robinete de tur/retur sau aerisitoare defecte, detector de gaz defect, regulator de gaz blocat etc.). Ați luat la cunoștință că instrucțiunile de depanare vă sunt indicate strict pentru repornirea centralei termice la momentul apariției erorii și nu pentru repararea eventualelor piese defecte. Ca urmare, simptomele reclamate pot reapare într-un timp mai scurt sau mai lung din momentul depanării și pot necesita intervenția la fața locului a unui specialist autorizat ISCIR, pentru înlocuirea piesei defecte.
Prin achiziționarea acestui serviciu sunteți de acord cu înregistrarea audio și/sau video a convorbirii.
Acest serviciu este oferit:
- Pentru asistență tehnică la distanță prin apel video pentru depanare centrală termică - în toată țara / Europa.
- Pentru intervenție ulterioară, contra cost, la fața locului: în București, Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6, și localitățile limitrofe Ilfov, Berceni, Bragadiru, Cățelu, Dobroești, Fundeni, Glina, Jilava, Manolache, Pantelimon, Popești Leordeni etc. Atenție: pentru localitățile limitrofe se va achita un tarif de 2,50 lei/km, dus-întors, de la punctul de lucru din București, Sector 3, str. Mărului 25 B.
feedback Reclama un comentariu